HD sidecar by Dutch Trash Chopper



Main features of this beauty are: the handmade frame, the 80 cubic inch early shovelhead engine, the HD 6 speed transmission, the front and rear wheels from an HD bagger, and, last but not least, the fiberglass body work made in Holland with the gas tank is located in the sidecar fender. The colour of this machine is English racing green, but it has been changed in these pictures shown on the Inazuma Cafè. Why? Because the blog is mine and I like the Italian racing red… Allo of this is via The One Moto blog.

Le caratteristiche principali di questa bellezza sono: il telaio fatto a mano, i 1310 cc del motore Shovelhead d’epoca, la trasmissione HD a sei marce, le ruote anteriori e posteriori di una grossa bagger, e, da ultimo ma non per questo meno importante, la carrozzeria in vetroresina realizzata in Olanda con il serbatoio che si trova nel parafango del sidecar. Il colore di questa macchina è il verde inglese da corsa, ma è stato cambiato in queste immagini pubblicate sull’Inazuma Cafè. Perché? Perchè il blog è mio e mi piace il rosso corsa... Il tutto, via The One Moto blog.



Share this:

ABOUTINAZUMA CAFE

You are reading Inazuma Cafe: probably the best Italian, English speaking, custom/caferacer motorcycles' website. / Siete all'Inazuma Café: probabilmente il miglior sito italiano, anche in lingua inglese, in materia di moto custom/caferacer.

JOIN CONVERSATION

1 comments:

Unsigned comments and comments containing links will be removed.
I commenti non firmati e quelli che contengono links saranno rimossi.