CB750 "Big RED"



Rob's 1982 CB750F by Westland CustomsNetherlands 

"This bike - says the builder - was built for a show but does run and ride very well actually, though it's a bit noisy! The battery is hidden under the fuel tank. All the other electronics are under the seat and behind. The front tyre is the same size as the rear tyre, manufactured by Avon. In reality, this bike is blue, this is a photoshop".  Sure! The color has been Inazumized!

"Questa moto - dice il costruttore - è stato realizzata per un bike show, ma in realtà si guida molto bene e corre altrettanto, anche se è un po' rumorosa. La batteria è nascosta sotto il serbatoio carburante. L'impianto elettrico è nascosto sotto la sella e nel codino. Lo pneumatico anteriore è della stessa misura del posteriore, prodotto da Avon. In realtà, questa moto è blu, e questo è un photoshop". Certo! Il colore è stato Inazumizzato!

Found via Bubblevisor 

Share this:

ABOUTINAZUMA CAFE

You are reading Inazuma Cafe: probably the best Italian, English speaking, custom/caferacer motorcycles' website. / Siete all'Inazuma Café: probabilmente il miglior sito italiano, anche in lingua inglese, in materia di moto custom/caferacer.

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment

Unsigned comments and comments containing links will be removed.
I commenti non firmati e quelli che contengono links saranno rimossi.