Readers' rides: Peter's XS1100 Bad Ass



I am Peter (from Belgium). I love bikes and caféracers in particular. Therefore I like your site very much. I always had bikes since I was 16 years old (I started with a Solex! in the early eighties), but had a brake for a few years because of children and building a new house. After a cardiac arrest in 2011 I had to change my life completely. No more booze, no more tobacco. To blow off steam I picked up the bike story again. Recently I build my own caféracer. A 1978 Yamaha XS 1100. Some changes are still in my mind like clip-ons and other speed-and tachometer but these are for wintertime. For the moment I am happy with it”. And I’m particolarly happy to have your bike and your story on Inazuma Cafe, mate. Thanks for writing me! Check out more about this unusual cafe racers on Peter’s blog.

"Mi chiamo Peter (dal Belgio). Amo le moto e le caféracers in particolare. Perciò mi piace molto il tuo sito. Ho sempre avuto moto sin da quando avevo 16 anni (ho iniziato con un Solex! Nei primi anni ottanta), ma per alcuni anni mi sono dovuto fermare a causa dei bambini e la costruzione di una nuova casa. Dopo un arresto cardiaco nel 2011 ho dovuto cambiare completamente la mia vita. Niente più alcol, niente più tabacco. Per sfogarsi ho ripreso la mia storia con le moto. Recentemente ho costruito la mia caferacer. Una Yamaha XS 1100 del 1978. Alcuni cambiamenti sono ancora nella mia mente come semimanubri e strumentazione, ma sarà per il prossimo l'inverno. Per il momento sono felice così. "E io sono particolarmente felice di avere la tua moto e la tua storia all’Inazuma Cafe, amico mio. Grazie per avermi scritto! Scoprite di più su questa insolita cafe racer sul blog di Peter.




Share this:

ABOUTINAZUMA CAFE

You are reading Inazuma Cafe: probably the best Italian, English speaking, custom/caferacer motorcycles' website. / Siete all'Inazuma Café: probabilmente il miglior sito italiano, anche in lingua inglese, in materia di moto custom/caferacer.

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment

Unsigned comments and comments containing links will be removed.
I commenti non firmati e quelli che contengono links saranno rimossi.