Wrenchmonkees' Guzzi 850



This Guzzi 850 T3 is another example of the art of Nicholas and Per who set a real new wave for the cafe racer style. This bike is the Wrenchmokees' 52nd release: it was customized with a new bodywork: aluminum tank, fenders and a new bespoke seat and tail. The battery is now in a box under the swingarm. To improve the performance, while the rebuilt engine remained standard, new Bitubo rearshocks and Borrani 18" wheels were added. Tarozzi rearsets, clip-on’s, the new 6 1/2” headlight and the usual Motogadget Speedo complete the pattern. The result is, needless to say, outstanding.

Questa Guzzi 850 T3 è un altro esempio dell’arte di Nicholas e Per che hanno stabilito una vera e propria new wave per lo stile Café Racer. Questa è la cinquantaduesima custom dei Wrenchmonkees: è stata realizzata con una nuova carrozzeria: serbatoio in alluminio, parafanghi e una nuova sella con relativo codino. La batteria è ora in un box sotto il forcellone. Per migliorare le prestazioni, mentre il motore ricostruito è rimasto di serie, sono stati aggiunti ammortizzatori Bitubo e cerchi a raggi Borrani da 18". Le pedane arretrate Tarozzi, i semimanubri, il nuovo faro da 6,5 pollici e il solito cronotachimetro Motogadget completano il disegno. Il risultato è, manco a dirlo, eccezionale.









Share this:

ABOUTINAZUMA CAFE

You are reading Inazuma Cafe: probably the best Italian, English speaking, custom/caferacer motorcycles' website. / Siete all'Inazuma Café: probabilmente il miglior sito italiano, anche in lingua inglese, in materia di moto custom/caferacer.

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment

Unsigned comments and comments containing links will be removed.
I commenti non firmati e quelli che contengono links saranno rimossi.