La Desertora by CRO



1953 Triumph TRW500 by Cafe Racer Obsession - Madrid, Spain

Designed during the Second World War, mainly for a military use, the Triumph TRW 500 is still a reliable and classy ride. This one has been restored and customized with frame modifications, a Benelli 1OOO Marzocchi fork, twin leading drum brake of a Honda CB35O, a 1998 Ducati front light and a BSA tail light, the tank of a Triumph Bonneville and several other lovely details.

Progettata durante la Seconda Guerra Mondiale, principalmente per un uso militare, la Triumph TRW 500 è ancora una moto affidabile e di classe. Questa è stato restaurata e personalizzata con modifiche del telaio, la forcella Marzocchi di una Benelli 1OOO, il freno a tamburo anteriore a doppia ganascia di una Honda CB35O, il faro di una Ducati del 1958 e il fanalino di una BSA, il serbatoio di una Triumph Bonneville e molti altri preziosi dettagli. 







Photos by Pedro Mordt (Inazumized, where inspired)

Share this:

ABOUTINAZUMA CAFE

You are reading Inazuma Cafe: probably the best Italian, English speaking, custom/caferacer motorcycles' website. / Siete all'Inazuma Café: probabilmente il miglior sito italiano, anche in lingua inglese, in materia di moto custom/caferacer.

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment

Unsigned comments and comments containing links will be removed.
I commenti non firmati e quelli che contengono links saranno rimossi.