The Neo Racer


Ducati 848 Neo Racer: futuristic design, custom built motorcycle by Smoked Garage in Bali

Based on a 2015 Ducati Streetfighter 848 project by Nico Design, this awesome bike features a bespoke aluminum bodywork, hand made after one month by a team of seven men working twelve hour days. Two layers of painting and pinstriping. The airbox is covered in a polished alloy skin, with a relief for the radiator filler, while a bespoke outer tank mounts over the top. The rider’s seat makes use of an upper and lower section that is supported by CNC machined billet aluminum. Electronics by Motogadget.

Basata su un progetto Nico Design, questa incredibile Ducati Streetfighter 848 del 2015 è dotata di carrozzeria in alluminio realizzata a mano da un team di sette artigiani che hanno lavorato dodici ore al giorno per un mese sul manufatto. La verniciatura è stata realizzata in più strati. L'airbox è coperto da uno sottile strato in lega di alluminio mentre un serbatoio esterno completa le linee della carrozzeria. la seduta utilizza una sezione superiore e inferiore supportata da alluminio  lavorato a CNC. L'elettronica è Motogadget.










Photos by Arief Budiatna

http://smokedgarage.com/

Smoked Garage - Bali, Indonesia

Share this:

ABOUTINAZUMA CAFE

You are reading Inazuma Cafe: probably the best Italian, English speaking, custom/caferacer motorcycles' website. / Siete all'Inazuma Café: probabilmente il miglior sito italiano, anche in lingua inglese, in materia di moto custom/caferacer.

JOIN CONVERSATION

2 comments:

Unsigned comments will be removed / I commenti non firmati saranno rimossi.