Fenrir


XV920

In Norse mythology, Fenrir is a giant wolf: the son of the god Loki and the giantess Angrboða. This aggressive custom build is based on a Yamaha XV920 Virago and is one of the latest projects of JTEC, a Virago specialist atelier in LA. The motorcycle is heightened by a new trellis subframe and boldly reworked with alternating matte black and metallic components such as the copper forks. The design is definitely appealing and says something new in a scenario of highly standardized Virago conversions.

Nella mitologia nordica, Fenrir è un lupo gigante: figlio del dio Loki e della gigantesca Angrboða. Questa aggressiva realizzazione è basata su una Yamaha XV920 ed è uno dei più recenti progetti di JTEC, un atelier di Los Angeles specializzato in Virago. La moto è caratterizzata dal nuovo telaio sottosella a traliccio e intelligentemente rifinita con l'alternanza di componenti neri opachi e metallici come le forcelle color rame. Il design è decisamente accattivante e dice qualcosa di nuovo in uno scenario di trasformazioni Virago ormai molto standardizzate.










Share this:

ABOUTINAZUMA CAFE

You are reading Inazuma Cafe: probably the best Italian, English speaking, custom/caferacer motorcycles' website. / Siete all'Inazuma Café: probabilmente il miglior sito italiano, anche in lingua inglese, in materia di moto custom/caferacer.

JOIN CONVERSATION

    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment

Unsigned comments and comments containing links will be removed.
I commenti non firmati e quelli che contengono links saranno rimossi.